Központi telefonos ügyfélszolgálat (tájékoztató, megrendelés, hiba jelentése): +36 (20) 952-47-46
Központi telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartása: hétfő: 8:00-tól 20:00-ig, kedd-vasárnap: 8:00-tól 17:00-ig
Elektronikus Ügyfélszolgálat (tájékoztató, megrendelés, hibák, számlázzással kapcsolatos panaszok):

Figyem! Számlatartozással kapcsolatos tájékoztatást kizárólag írásos formában tudunk adni email-ben, papíron, vagy a bejelentkezést követően az EFIonLINE rendszerünkben. Online rendszerünkben ingyenesen lekérhető a számlatörténet. Az emailben, illetve postai úton kért részletes számlatörténet díja bruttó 1000 Ft/alkalom. Az ezektől eltérő tájékoztatás nem számít hivatalosnak, nem lehet panasz alapja.

Kérjük kedves előfizetőinket, hogy a szolgáltatásban tapasztalható hibák esetén a hibabejelentő számot hívják. Kollégáink nem minden esetben tudnak hibajegyet rögzíteni, és így a hiba kijavítása is elmaradhat.

Telephely: Rodeomax Kft. 8072 Söréd, Arany J. u. 27.
Adószám: 13835981-2-07
Cégjegyzékszám: 07-09-012606
Bankszámlaszám: 10401017-00008594-00000002 (K&H Bank)