<- VISSZA AZ ELŐZŐ LAPRA
Tájékoztatás
Telefonos ügyfélszolgálaton végzett hangrögzítésről, felvételek kezeléséről
Szolgáltató: RodeoMax Kft.
- Az ügyfélszolgálatos munkatársunkkal végzett telefonos beszélgetést jogszabályi kötelezettségünknek megfelelően rögzítjük. A rögzített hanganyagra továbbiakban felvételként hivatkozunk.
- A felvételt 2 naptári évig megőrizzük.
- A felvétel rendelkezésére bocsátását az előfizető kérheti a szolgáltató bármely elérhetőségén (továbbiakban "igény").
- A felvétel másolatát előfizetőink részére - beérkező igény esetén - 30 napon belül rendelkezésére bocsátjuk elektronikus formában.
- Az igény teljesítésének előfeltétele, hogy leadásakor az előfizetőt azonosítója, illetve személyes adatai elkérésével egyértelműen azonosítsa a szolgáltató.
- A felvétel kiadását a szolgáltató nem tagadhatja meg jogosult előfizetői részére, de - azonosítás hiányában - idegen félnek nem adhatja ki.
- Az igényelt felvételt az előfizető a szolgáltató online ügyfélszolgálatán töltheti le az igény teljesítését követően, melyről a szolgáltató - az előfizető elérhetősége esetén - telefonon értesíti.
<- VISSZA AZ ELŐZŐ LAPRA